13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgililer Günü=Geleneksel Yalnızlar Acı Çekme Günü

Eveet yarın sevgililer günü arkadaşlar. A pardon kuzenim yazmış.

Bence yarın geleneksel yalnızlar acı çekme günü. Twitterda ve facebookta her sene, 14 şubat yaklaştıkça yalnızlar kendını belli eder. Çünkü atılan tweetler ve durumlar çoğunlukla sevgililer gününün iğrençliği,kusmukluğu, götlüğüyle ilgilidir.
Yarın sokaklarda birçok çift olacak. El ele, göz göze olan bu çiftler, yalnızlar tarafından birçok küfür yiyecekler. Şimdiden uyarmak istedim. Açın bir kur'an okuyun da yarın çarpılmayın derim. Neyse, okumasanız da olur bunlar onların sorunu.

Ben sevgililer gününe karşı tepkili değilim. Daha doğrusu tepkisizim. Olsa da olur olmasa da olur. Tabii olmasa daha iyi olur. En azından sevgilisizlikten kudurmuşların sesi kesilir.
Birbirini seven iki insan için her günün Sevgililer Günü oldugunu düşünüyorum. Özel bir güne ihtiyaç yok. Boktan bir ilişkiyse,''Sevgililer günü gelse de ilişkimize renk gelse'' diye düşünürler. Çünkü o gün aynı zamanda hediye alıp,verme günüdür. Ve insanlar hediye alıp verirken heyecanlanırlar. Kime verdiğinizin pek önemi yok.

Açıkçası,yalnızım ama yarın benim için sıradan bir gün. Geleneksel Yalnızlar Acı Çekme Gününe katılmayı düşünmüyorum.Öğlene kadar zıbarıp,öğleden sonra Eskişehir turu atmayı, el ele gördüğüm çiftler için ise, içimden ''Allah ayırmasın'' demeyi planlıyorum.

Yalnız oldıgu için acı çekenleri de anlayamıyorum. Abi baksana keyfine, sevgili herşey demek değil. Elbet bir gün düşeceksin o derde, düşmeden önce keyfini sür tekbaşınalığının. İçindeki mutluluğu bul. Kendinle mutlu olmadıgın sürece kimseyle mutlu olamazsın bebeğim.

Akıl da verdiğime göre yazının sonu gelmiş demektir. Öpüyorum.

Gözde /İçimden Gelen Her Şey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler