25 Mart 2012 Pazar

400 Metre Koşusu

Bu fotoğrafa ne zaman baksam, gülmekten ölüyorum. Şapşaall.


Bugünün anlam ve önemine göre, 'Dalgalandım da duruldum' parçasından, 'Koştum ardından yoruldum' sözlerini biricik ve başına buyruk köpeğim Cesur'a armağan ediyorum.

Cesur, Jack Russel Terrier cinsi bir köpek. Bilmeyenlere, Maske filmindeki 'Maylo' dersem hatırlayabılırler belkı.
Cesur da, tüm jack russel'lar gibi oldukça inatçı ve başına buyruk. Şöyle ki, dışarıda kesinlikle tasmasız gezdirilmemesi gerekiyor. Aksi takdirde benim gibi 400 metre koşusu yapmak zorunda kalınıyor. 
Cesur inat, bende de bir merak, bugün tasmasız çıkarttım dışarıya. 
Neyse, başta her şey normaldi. Çimenlerde hoplayıp zıplıyor, amaçsız oyunlar oynuyordu. daha sonra uzunca bir yol yürüdük, -nereye gitsem onu da götürüyorum bu arada- kuaföre gittik. (Kuaföre gidene kadar aramızda 20 metre mesafe ile yürüdük, ne inat, gel diyorum gelmiyor arkadaş!) Kuaförün maskotu oldu hanımefendi. İŞTE! Buraya kadar her şey oldukça normaldi... Gel gelelim, siteye girdik, ben cesurdan tasmasını çıkarttım..ÇAT!
Sen misin çıkaran? Koşuyor, koşuyor, koşuyor.. Ben peşinden tabi, ona yetişebilmek için atlet olmam gerekiyormuş, bugün bunu anlamış oldum. Oturduğum apartmanın olduğu sitede 5-6 tur atmış olabiliriz. Belki de 7, bilemiyorum o kadarını ama spor yapmaya yapmaya nasıl hamlamışım ben öyle, nefes nefese kaldım, kalp krizinden gidecektim genç yaşımda.
Bir de, benim peşinden koştugumu görünce daha da hızlanıyor, oyun sanıyor şapşaaal.
Sonuç olarak, bitap bir vaziyette en sonunda onu yakaladım ve tasmasını taktıgım gibi, doğru eve !

Ayrıca, Allah aşkına küçük cins diye Jack Russel'ları küçümsemeyin! Her küçük cins boşuna yaşamıyor bu dünyada. Sinir oluyorum tam anlamıyla. Kimse Jack Russel'ların av köpeği oldugunu bilmeden kendi köpeklerine benzetiyor. Bunu da not olarak eklemeliyim, içimde kalmasın.

Son söz: Ben bir hayvan sever değilim, köpek severim.

Gözde/İçimden Gelen Her Şey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler