20 Mart 2012 Salı

Kaptan, Müsait Bir Yerde.

Teyze yaklaşıyor, canını seven uyuyor numarası yapsın !!

Haftanın iki günü, Beyazıt-Büyükçekmece yol gidip geldiğim için, bu tür vakalarla çok karşılasıyorum. ''Haftanın iki günü mü? Azmış'' dediğinizi de duyar gibiyim. Fakat öyle küçümsemek olmaz. Gidip gelene kadar İstanbul'daki bütün toplu taşıma araçlarını kullanıyorum ben sizin haberiniz varmı ? Yooook tabii hemen yargısız infaz. I ıh neyse, diğer paragrafa geçiyorum.

Neyse konumuza dönecek olursak, uzun yol gidiyorsam, örneğin, Yenibosna'dan Büyükçekmece'ye gidiyorsam-ki bu yol 1,5 saat sürüyor, yer vermem için ancak ve ancak teyzenın kalp krizi geçirmesi gerekir.Aksi takdirde kıçımı yerinden oynatmam. Ya da çok tonton bir teyze olmalı, kimsenin ona yer vermeyeceğini anlamalıyım falan filan. Yer vermem için bile kriterlere uyulması gerekiyor resmen. Bir tuhafım ben.

Ben uyuyor taklidi yapmıyorum, çünkü genelde fosur fosur uyuyorum. Bir gün soyup soğana çeviricekler kesin.
Çantamı ve telefonumu garantiye aldıktan sonra, bir uyuyorum ki, rüya bile görüyorum. Bazen sıçradığım da olur. Bu esnada, yani ben uyurken, kim bilir kaç teyze yanımdan pis pis bakarak geçiyor, ''Numaracı pislik!'' diye içinden geçiriyor, ya da küfrediyor.

Fakat üzüldüğüm bir nokta, o kadar yol gidip geliyorum, hiç macera yaşamıyorum, yaşayamıyorum ben arkadaş! Arada komik olaylar olmuyor değil ama, arkadaşlarımın anlattıklarına bir de kendi otobüs yolculuklarıma bakıyorum. Benimkinin %80'i uyuyarak geçmiş. Yol yoruyor yol. Hele o trafik yokmuuu, neyse bu konuya girersem hiç çıkamam. Huyum kurusun, konudan konuya atlamaktan hiç bıkmıyorum.

Bir maceramı anlatmak istiyorum.
Bir gün yine otobüste uyuyorum,-Sabah erken kalmıştım ve gece 11 gibi dönüyordum, Büyükçekmece'de inmem gerekirken, uyuyakaldım ve kumburgaz'da uyandım. Aniden, ''İnmem lazım, geçmişiz!'' dedim. Kendimi otobüsten dışarı attım. Ve saat 11den sonra otobüs yok! Yarım saat otobüs bekledim, jeton ondan sonra düştü. EE ne yapıcam, cebimde para da yok, atlayıp taksiye eve gideyim, Gizem'lere gidecektim ki, imdadıma yetişen bir kumburgaz otobüsü oldu, son otobüsü yakaladım ve eve gittim.

NE MACERA AMA! En fazla bu işte benim maceram.Sizlerde neler var?

Gözde /İçimden Gelen Her Şey

2 yorum:

  1. Benim bindiğim otobüs kesin kaa yapar,kavga çıkar, birine bir şey olur, tıklım tikistir, trafik vardır, bayilan vardır, tinerci vardır ve daha bir sürü şey, :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavga değil de tartışma çıkar bende de, arada sırada. Trafik ve tıkış tıkış olma durumu hiç şaşmaz :D He birde şöförle kavga eden amca ve teyzeler de boldur :D

      Sil

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler