1 Mart 2012 Perşembe

Mim?

Beni ilk mimleyen güven oldu. Teşekkür mü etmeliyim bilemedim ama sanırım bu mim işi yorucu. Neyse sorulara geçiyorum.

1-Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
- Hayatım bir film olsa adı, 'Hayatım bir film olsa' olurdu.

Soundrackinde hangi şarklıların olacağı, hayatımın hangı bolumune dikkat çkildiğine bağlı. Ama şimdilik birkaç şarkı vermem gerekirse, Olmazsa olmaz diyeceğim Pavane ve Moonlight sonata olur. Dans edip şarkı söyleyebileceğim bir bölüm varsa, Beyonce-End of time şart olur. 


2-Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
- Doğdugum ülkeyi, 7-8 kişi hariç çevremi,aldığım yanlış kararları, paranın eşit dağılmasını sağlardım.

3-Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi ya da sahneleri?
- Issız Adam'da kız ile adamın sarıldığı, filmin son sahnesi.
- 1900 .efsanesi filminde başroldeki adamın düello sahnesi.
Deliler gibi etkilendiğim bir film olmadı bu zamana kadar, sadece iyi buldugum sahneler bunlar.

4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?
- Boğaz köprüsüne masa kurardım. Manzara eşliğinde şarap içerdim. 
- Sokak köpeklerini barınaklara yerleştirir, köpek maması, su gibi şeyler bırakırdım.
- Nasıl olsa şehir bana tahsis edilmiş, o zaman herşey bedava demektir. Bu yüzden almak isteyip de alamadığım her şeyi satın alırdım.

 Ayrıca, yaşadığım şehrin sadece ama sadece 1 günlüğüne bana tahsis edilmesindense, hiç tahsis edilmemesini tercih ederim. Çünkü 1 günde hiçbir bok yiyemem. En az 1 hafta isterim. Olmuşken tam olsun.


5-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğin diziler?
-Şu sıralar ilgiyle takip ettiğim tek dizi Yalan Dünya. Diğer dizilere de denk gelirsem zaman geçsin diye bakıyorum.

 Mim için Güven'e teşekkürler.

Gözde/ İçimden Gelen Her Şey


1 yorum:

  1. Ben de sevmiyorum mimleri. Bundan sonra mim mim yok sana. :D

    YanıtlaSil

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler