15 Nisan 2012 Pazar

Bana Bir Ben Yetmiyor!

Merhaba. Bana bir ben yetmiyor fazla ben'i olan varsa 1 tur verebilir mi ? Bir şey deneyeceğim.

Küçükken hepimize ''Büyüyünce ne olacaksın? '' diye sorarlardı.- ki hala soruyorlar. Büyüyünce ne olacaksın demiyorlar da, bana en çok yöneltilen soruyu söyleyeyim, '' Bu okulu bitirince ne olmuş olacaksın sen şimdi ?''.
Diyecek fazla bir şey yok herhalde. Kardeşim Otel İşletmeciliği okuyorum diyorum sana! Ne olabilirim sence ? Doktor olacağım tabiki. Hey Allahım !
Konuyu her zamanki gibi saptırmamı da görmezden gelecek olursak, küçükken her yıl farklı bir meslek söyleyen döneklerdendim açıkçası. İlk önce doktor olacağım dedim, bir sonraki yıl avukat, bir sonraki yıl albay. Liseye geldiğimde kendimi Turizm ve Otelcilik lisesinde buldum. Bu liseye çok kararlı girdiğimi de söyleyemem, bütün lise hayatım boyunca ne zaman 'Turizmi neden seçtiniz ?'' ya da '' Bu liseye gelmeye nasıl karar verdiniz''gibi bir soru duysam aklımın iletişim lisesinde kaldığını söylemeden geçmem.

'' Keşke İletişim Lisesine gitseydim yeeaaa'' 

Turizm de harika bir sektör, fakat aklım gazetecilikte, yazarlıkta, muhabirlikte, daha doğrusu televizyon ve gazetecilikle alakalı herşeyde. Bir yandan da Turizmde tabi.''Turizmde nasıl çığır açabilirim? '' gibi konuları düşünüyorum. Düşünmekle kalmayacağım, imkanım olursa yapacağım da. Fakat, yine bunlara rağmen, içimde bir Turizm ateşi yanmasına rağmen aynı anda bir çok mesleğim olmasını ve hepsini aynı anda yürütmek istiyorum. Bu arada günler ne zaman 902340 saat olacakmış ?

Bir yandan gazeteci olmak istiyorum, gazeteye haber yetiştirmeye çalışmak istiyorum, haberim yayınlansın diye hırslanmak istiyorum. Bir yandan turimci olmak istiyorum. Yüksek mevkiilere gelip tatili mutlu biten konuklar ağırlamak istiyorum. Bir yandan kitap yazmak istiyorum, yazar olmak, ölsem de adımı yaşatmak istiyorum. Bir yandan veteriner olmak istiyorum, köpekleri bağrıma basmak istiyorum. Aynı zamanda Köpek barınağı da açmak istiyorum. İstiyorum da istiyorum.! İstekler bitermi hiçç !

 Aynı zamanda holdingim olsun istiyorum. Adı bile hazır. TwoG* Holding olacak. Çok mu abartmışım ne ? Amaaan abarttıysam abarttım kime ne ?! 

Dikkat: Bu blogda hayal kurmak dibine kadar serbesttir. Her türlü holding, otel, kanal stoklarımızda mevcuttur.

Sonuç olarak, bunların sadece birini seçmek zorunda kaldığımı düşünürsek, bir ben bana yetniyor! Sahi, klonlanma bulunmuştu dimi ?

* TwoG : İkiG olduğunu düşün, ve bunu ingilizceye çevir. Evet yaptın! Çok zekisin!


Gözde /İçimden Gelen Her Şey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler