27 Nisan 2012 Cuma

Couch Potato Means Gözde

Merhaba! 
Ben bir moronum. Ben boş bir insanım. En azından son bir kaç aydır !

Temizlik yapmaktan nefret ederim. Ve dolayısıyla şuan evi bok götürüyor. Karnım aç, alışveriş yapmaya üşendiğimden dolapta sesim yankılanıyor. Dışarıdan sipariş etmekten telefon faturası da girecek, dahası harçlığım 3 günde bitiyor. Dışarıdan sipariş etmek yerine migrosa gitseydim, yiyecekleri sığdırmak için balkonları da kullanmak zorunda kalabılırdım. Ama ben ne yaptım? Full kalorili burgerler, tostlar, çiğköfteler yedim, yediğimi de yıkamadım. Bulaşık makinesi boş, bardakları en azından koyayım diyorum ama nafile, içime bir asalak kaçmış gibi ! Yeniden ergenliğe girmişim gibi!

AA duş almıyordur bu piiiis ! dediğinizi de duyar gibiyim. Yoook! Duş alırım evelallah. Kişisel temizliği severim. Ev temizliğini de severim ama ben yapmadığım sürece.

Yaz da geldi, gelecek. kendime daha da çeki düzen vermem gerekirken, iyice saldım. Saldım, sandal oldum. Bu cümleyi okuduktan sonra isterseniz sayfayı kapatabilirisiniz. Çünkü aşağıda da okuyacaklarınız size çok süper bilgiler vermeyecek, deha yapmayacak.

Bloga yazı yazmıyorum, günlerdir yüzüne bile bakmıyorum hatta! Bumerang'tan teklif gelmese daha 10 gün açmayacaktım herhalde. Bugün de saçmalama fikrim yoktu aslında, fakat Güven'in bir tweeti beni dürttü ve ''Saçmalasan da yaz !'' dedim kendime.

O kadar boşum ki, devrik cümleler, noktalama işaretleri umrumda değil.
Geçici bir dönem diye düşünüyorum fakat yakın zamanda geçse iyi olur! Aksi taktirde kendimi kaybedeceğim.

Bütün gün ne yapıyorum?
Uyan, kahve yap, salondaki her zaman oturduğun 3lü koltugun ortasına otur, sehpaya ayaklarını uzat, televizyonu aç, laptop'ı aç.
Daha sonra, twitter'ı kontrol et, maillerine bak. Sims'i aç. Beril ile Egemen'e çocuk yaptır dur, hastahanede kız doğum yaparken ,bebek kız mı erkek mı olacak diye heyecanlan! Onların hayallerini gerçekleştir, ugraş dur! Ne önemli sormayın!

Ve yatana kadar, oldugun yerde otur. Kapı çalarsa aç, telefon çalarsa bak, çişin gelirse gitmeye üşen. En sonunda da altına yapacağını hisset ve tuvalete koş.

 Aslında şu an çok gerçekçiyim. Tamamiyle saçmalıyorum. Sims oynamaya ne zaman başlasam bu hale geliyorum. Bkz: Bir sonraki gün vizesi olan bir insanın Sims oynaması.

Bunlar son bir ayın gerçekleriydi. Umarım beni sevmeye devam edersiniz, öpüyorum.

Gözde/İçimden Gelen Her Şey

2 yorum:

  1. Bahar yorgunluğudur bence takmamak lazım. :D Benim de yarın İngilizce sınavım var ama hala çalışmadım. :)) Bir de benim tweetlerim etkiliyse ben arada hep tweet atıyım senin yazman için. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bahar yorgunlugudur, içim geçmiş gibi :D Tweetlerin etkili tabi ki, Sen yaz de, saçma da olsa (şuanki gibi :D) yazarım :)) Ama dediğin doğruydu. Sadece reklam var ahahah:D

      Sil

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler