30 Kasım 2012 Cuma

Bugün benim doğum günüm !


Merhaba!



Hayatımın en iyi sürprizi 29 Kasım akşamı çat kapı gelen bu pasta sanırım. Fazla söze gerek yok, o iyi ki var.
Her şeye, herkese inat, en onemlısı gönülden, seni seviyorum. Hiçbir hediye onun yerını tutamaz.


En sevdiğim, papatyalar. Hiç solmasalar, hep canlı, her gün daha da açsalar.

Doğum günümü çok önemsediğim için her seferinde tatmın olamadıgım dogum günleri yaşamış olmam , bu seneki dogum günümde beklentımı oldukça yükseltmişti. Beklentisiz, çaktırmadan ne kadar hayaller kursam da bellı etmedıgım, kendime 'Oha Gözde ! Çok uçma istersen ' dediğim bir süreçti bu açıkçası. Artık geçti saydıgım için itiraf edebilirim diye düşünüyorum.

Sonuç olarak, bugun o yanımdaydı ve bu gerçekten bana yetti.

Kutlama yapmaya gelecek olursak, yarın arkadaşlarımla kutlama yapacağım ve bu yaşım da boylece geçmiş olacak.

Nasıl da yazasım yok, anlatamam. Şuan gerçekten yazmak için kendımı zorluyorum hahah! Yazmak için yazdıgım bir post daha bitmiş bulunmakta.

Hoş geldin 20 !



Gözde /İçimden Gelen Her Şey

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu

İzleyiciler